Maj 2020. Fællesskab – hver for sig.
Alle 1. maj arrangementer blev som bekendt aflyst på grund af coronakrisen. Du skal imidlertid ikke snydes for 1. maj taler fra SF Svendborg. Klik på nedenstående billeder og få en 1. maj tale fra hhv. formand Annette Blynél, bestyrelsesmedlem Käthe Lund og byrådsmedlem Bruno Hansen.

Maj 2019
1. maj arrangement i Krøjers Have, Svendborg. En kold og blæsende eftermiddag, men med fin stemning i SF-teltet og en god tale på scenen af Karsten Hønge.

April 2019
Debat om sundhedsudspillet tirsdag d. 23. april 2019 i Kulturhus Svendborg med Jane Heitmann og Villy Søvndal. Moderator var redaktionschef David Bernicken, Fyns Amts Avis.

Marts 2019
Generalforsamling lørdag d. 2. marts 2019 i 3F´s lokaler.

November 2018
Spændende og engageret debat om bæredygtighed/FN’s klimamål i Kulturhus Svendborg, 22. november 2018. Der kom gode input til, hvordan vi omsætter disse overordnede mål i Svendborg. Vi er godt på vej … men meget mere kan gøres. Inspirerende oplæg af Steen Gade, Bruno Hansen & Karsten Hønge – godt styret af Amos Bendix.