Den søn. 27. sep. 2020 kl. 16.50 skrev Karen Jeppesen <bgkj@fanoe.dk>:

Kære alle!
Vi blev alle i byrådet i fredags enige om at indgå budgetforlig, som vi underskriver på tirsdag. Jeg vedhæfter budget for 2021-24 samt forligsteksten. Der kan komme små rettelser til forligsteksten, byrådsmedlemmerne har til i morgen formiddag, at komme med små rettelser, men det kan kun være formuleringsmæssig Og rettelser af fejl el. Lign.
Ligeledes ansatte vi en ny kommunaldirektør, der tiltræder 1.11.20, navnet bliver offentliggjort mandag.
I fredags havde Søren Vinding og jeg et møde med medlem af Folketinget Karina Lorentzen Dehnhardt ved  Fanø Bad, hvor vi var på besigtigelse af stranden og klitten, så hun kunne se med egne øjne, hvad vi snakker om i forhold til beliggenhed af Lycium og parkeringsproblematikken, som man påtænker skal være på stranden. I fredags var stranden dækket af blankt vand, Så også her fik hun syn for sagen! Vores aftale med Karina går ud på, at hun i Folketinget, vil stille en række spørgsmål til miljøminister Lea Wermelin om byggeri i natur 2000, således at spørgsmål til ministeren forstår at ikke alle beboere, gæster og grundejere er lige begejstret for projektet. Vi har også i samarbejde med DN via Søren kontakt med Margrete Auken, så vi arbejder på højtryk med at gøre ansøgninger om dispensationer så besværlig som muligt, og samtidig give parterne et mere oplyst grundlag at træffe beslutninger ud fra.
Det var sidste nyt! God aften!

Karen Jeppesen
Byrådsmedlem i Fanø Kommune.

Kommunens dagsordener i øvrigt: – Læs her