Annoncering og trykte materialer

Der er mange måder at skabe kampagne og synlighed omkring SF og kandidaterne i en valgkamp. Den mest traditionelle og stadig meget relevante er plakater og personlige kandidatfoldere. Vi tilbyder denne gang systemet Brandmaster, hvor man grafisk kan sætte sine trykte materialer op  og direkte sende bestilling til trykkeriet – her finder du information med priser, fotokrav og lignende:

TRYK AF MATERIALER

SF fotokrav 2021

Annoncering er en anden ulighed for at skabe synlighed og dele sine politiske visioner. Det er både muligt at annoncere digitalt eller som reklamer på fx busser og i biografer. Priserne er helt afhængige af, hvilket format og hvilken hyppighed, man vælger at annoncere med.

Overordnet kan det siges, at den politiske kampagne og valgkamp i høj grad er rykket ind på de digitale kanaler, og det er derfor i stigende grad vigtigt at have en høj grad af synlighed og interaktion på fx sociale medier og mediehjemmesider. Vi tilbyder sammen med vores samarbejdspartner Calibrate forskellige digitale annoncepakker – i materialet her finder du vejledning om priser, muligheder og kontaktpersoner for digital annoncering:

Information om digitale annonce pakker – KRV21

Arketyper for indkøb af digitale annoncepakker

Valget vindes digitalt – Samlet guide til kandidater og politikere om annoncering på Facebook

I mappen her har vi samlet alle de tilbud på annoncering, som vi har fået ind og vurderet valide – fx til bus- og biografreklamer:

Mappe med tilbud på annoncering

<< Til redskabsbankens startside