Kampagnemedarbejder til SF’s europapolitiske arbejde

Brænder du for klimakampen og den grønne venstrefløj i Europa? Har du lyst til at være med til at flytte politiske holdninger? Vil du være med til at synliggøre SF’s europapolitiske arbejde i Danmark og i Europa-Parlamentet ift. grænseoverskridende udfordringer som klima, migration, arbejdsmarked og skattely? Har du praktisk erfaring med at udvikle kampagner og organisering? Så er du måske den kampagnemedarbejder, SF søger til vores europapolitiske arbejde.

Jobbet

Vi søger en ny, iderig kollega, der har lyst til at udvikle og tilrettelægge inspirerende EU-kampagner for SF, hvor du får ansvar hele vejen fra ide til virkelighed. Derudover skal du understøtte SF’s Europa-Parlamentsmedlemmers arbejde i Danmark, herunder planlægning af deres deltagelse i Folkemødet, Naturmødet, konferencer, events mv.

Om den rette kandidat

• Du har erfaring med kampagnearbejde
  • Du kan arbejde langsigtet og strategisk med kampagner og budskaber
  • Du er god til at organisere og koordinere alt fra landsdækkende kampagner til lokale debatarrangementer
  • Du har også mod på at løse praktisk orienterede opgaver i en travl hverdag

Hvad vi kan tilbyde

SF har 40 medarbejdere, som betjener partiorganisationen, vores medlemmer af Europa-Parlamentet og folketingsgruppen i hjertet af det politiske liv på Christiansborg.

SF er et handlingsparti, og derfor sigter vi på, at der skal være kort fra holdning til handling. Som arbejdsplads tilbyder vi gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi sætter vidensdeling, tværfaglighed og fleksibilitet højt. Vi lægger vægt på engagement, kreativitet og en uformel omgangstone præget af humor, sparring, anerkendelse samt konstruktiv kritik. I SF har vi masser af dygtige ildsjæle på tværs af landet og er i tæt dialog med mange samarbejdspartnere. Sammen er vi stærkest, og derfor vægter vi dine evner til at samarbejde og opbygge relationer med samarbejdspartnere.

SF ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle kvalificerede – uanset køn, alder, kultur og etnisk baggrund – til at søge de opslåede stillinger.

Løn- og ansættelsesvilkår følger lokal overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til SF’s landssekretær Jens Andersen på 6162 3224.

Ansøgning sendes via nedenstående link senest den 1. januar. Samtaler afvikles i uge 1.

SØG HER