velkommen til     sf-lemvig

Holdet, som stiller op til byrådet:

Fra venstre bagest: Jacob, Britta, Dorete, Malte, Jørn, Arne, Susanne. Forrest: Pia og Janet. Fraværende: Brian.

Billede af holdet stor.jpg

Generalforsamling og medlemsmøde med valg af delegerede til landsmødet

Onsdag d. 22. marts holder SF Lemvig generalforsamling kl. 19.30 i Biohuset. Onsdag d. 1. marts kl. 19.30-20.00 holder vi i SF Lemvig et kort medlemsmøde. Da Landsmødet i år falder så tidligt (25.-26- marts), kan vi ikke vente med at vælge delegerede til vi holder generalforsamling. Alle medlemmer er velkommen til begge møder. Så hvis du har lyst til at komme til landsmøde som delegeret, så er det nu! Der kommer nærmere information om generalforsamlingen efter d. 1. marts.

pia.sfdk 640x360.jpg

Møde om retsforbeholdet på mandag d. 23. november

På mandag kl. 19.30 , inviterer SF Lemvig til åbent møde om retsforbeholdet, som vi skal stemme om d. 3. december. Mødet holdes i den gamle handelsskole, Vasen 14. Aftenens program er som følger: 19.30: Velkomst og sang (I Danmark er jeg født) 19.45: Oplæg ved Steffen Nørgaard (Europabevægelsen): Hvad handler folkeafstemningen om – pixiudgaven! 20.00: Signe Munk (næstformand SF): Hvorfor skal vi stemme for? 20.15: Thorkild Sohn (Folkebevægelsen mod EU): Hvorfor stemme imod? 20.30: Pause med kaffe og debat ved bordene (med deltagelse af de tre oplægsholdere) 21.00-21.30: Paneldebat med spørgsmål fra salen. Vel mødt og tag en ven med! SF Lemvig

Høfde 42

Onsdag d. 30. september var SF Holstebro, Struer og Lemvig på tur til Cheminovas Giftdepot ved høfde 42. Den mangeårige "høfde 42-ekspert", Bjarne Hansen, gav os et kompetent og foruroligende indblik i de omfattende og langvarige konsekvenser, det snart vil få, hvis ikke depotet bliver renset op snarest. SF vil tage sagen op i folketinget.

Høfde42-2 lille.jpg

SF Lemvig