velkommen til
sf albertslund

Rød Café

Næste Rød Café bliver den 9. marts 2018 kl. 17.30 på Birkelundgård. Per Børsting-Andersen fortæller om Børns Vilkår - og om arbejdet med at rådgive børn, der ringer til Børnetelefonen.

Læs selve invitationene her

Generalforsamling 2018

Generalforsamling i 2018 er afholdt den 4. februar. Referat følger.

På Generalforsamlingen blev følgende bestyrelse valgt:

Formand: Else Dahl Morthorst (genvalg)

Kasserer: Karen Tobisch (genvalg)

Bestyrelsesmedlememmer: Søren Vinzent (genvalg), Vivi Nør Jacobsen (nyvalg), Jørgen Sejersbøl Andersen (nyvalg)

Suppleanter: Birgit Hauer, Inge Dahn, Marianne Kristensen og Tina Messaoudi

Kommunalvalg 2017

Så er Kommunalvalget 2017 overstået. SF  fik 1.213 stemmer, svarende til 8.7%. Det er en fremgang på 0,1 % i forhold til KV2013. Vi fastholder 2 medlemmer i Kommunalbestyrelsen. Det er fortsat Leif Pedersen og Mehmet Kücükakin, der repræsenterer SF - med Vivi Nør Jacobsen som 1. suppleant og Birgit Hauer som 2. suppleant.

TILLYKKE med valget.

Læs mere om SF's politik mv. til kommunalvalget ved at klikke på "Politik" - øverst på siden

Kandidatliste til Kommunalvalget den 21. november 2017:

• 1. Leif Pedersen
  • 2. Mehmet Kücükakin
  • 3. Birgit Hauer
  • 4. Vivi Nør Jacobsen
  • 5. Bülent Filikci
  • 6. Gül Øzcan
  • 7. Søren Vinzent
  • 8. Else Dahl Morthorst
  • 9. Inge Dahn
  • 10. René Meyrowitsch

Tryk på pilen for at "folde" teksten ud under billedet.

Vi var på Torvet den 11. november - det var koldt og blæsende ! Emnet var SUNDHED, så vi uddelte en flyer om sunhedsinsatser, som du kan læse her:

undefinedundefinedundefined

Kommende aktiviteter:

Søndag den 12. november kl. 19.00: Valgdebat i Festsalen i Hedemarken. Birgit deltager.

Onsdag 15. november kl. 18 – 20. Spis pizza med dine lokale kandidater fra Albertslund øst for Herstedøstervej.  Vi ses hos Mr. Pizza i Trippendalscenteret. Mød Marianne Burchall (S), Lars Gravgaard Hansen (K), Jørgen Nyborg Andreassen (V), Glyn Steven Hansen (DF) og Birgit Hauer (SF)

Lørdag 18. november kl. 10-14 uddeling af SF-flyers m.m. i Albertslund centeret, Fokus på ”Børn og skole” Vivi er ansvarlig.

Mandag 20. november kl. 6.30 ved stationen. Uddeling af æbler med SF logo og flyers.

Mandag 20. november fra kl. 17 Ekstra Bladet arrangerer debat om integration et sted i Albertslund. De har allieret sig med bydelsmødrene ud fra en tro på, at det hele rykker sig, når kvinderne rykker. Debatten tager udgangspunkt i bydelsmødrenes arbejde og i de udfordringer, som de synes er væsentlige. Debatten forventes at vare 1 ½ time og sendes live på ekstrabladet.dk. Der kommer foromtale og opfølgning i avisen.

Steen Christiansen (A), Leif, Pedersen (SF), Danni Olsen (DF), Brian Palmund (V) og Helge Bo Jensen (Ø) er inviteret.

Tirsdag 21. november VALGDAG. Der kan stemmes fra kl. 08:00 til 20:00

After Party på valgdagen – nærmere oplysninger følger