Tur til Christiansborg

Som foreslået på vores generalforsamling, inviteres I på en tur til Christiansborg DEN 25. MAJ 2018.

Vi håber, at I har lyst til en dag, hvor vi kan snakke politik, lære hinanden bedre at kende, have en hyggelig dag, hvor der er SF samvær og også et par timer i København på egen hånd. Men først og fremmest, hvor vi besøger det sted, som vel dagligt er genstand for vores politiske opmærksomhed, Christiansborg hvor vi skal møde og vises rundt af Karsten Hønge. Karsten vil fortælle om Christiansborg, vise os rundt og der kan stilles spørgsmål.

Vi inviterer også SF-Svendborg, Lolland og Guldborgsund med, så vi kan lære dem bedre at kende og høre hvilke politiske udfordringer de har i deres lokalpolitik. (opsamlingssteder i ca. i Nakskov og Nykøbing F, herom gives nærmere besked.

Prisen for turen er 200 kr. pr. person fra Langeland og retur, der betales ved tilmelding til konto i Fynske Bank : reg.nr. 0860 – kontonr. 8159418171

Programmet vil være som følgende:

09.15                  Afgang fra Spodsbjerg med færgen til Lolland (kom i god tid).

10.00                  Ankomst i Taars og undervejs mod Kbh. evt.  opsamling af de andre partiforeninger.

12.30                  Ankommer vi ca. til København og indtil kl. 14.50 er der oplevelser på egen hånd.

14.50                  Mødes vi foran Christiansborg ved statuen på slotspladsen.

15.00                  Rundvisning på Christiansborg

17.00                  Fælles aftensmad et godt sted i København (Egenbetaling)

21.15                  Vi skal nå færgen i Tårs

22.00                  I Spodsbjerg.

Der serveres kaffe/te og kage i bussen samt masser af snak.

Vi håber at se rigtig mange SF’ere og glæder os til politisk samvær

Tilmelding senest den 17. maj 2018 til hansen.carlsson@gmail.com eller sms 26734290

På vegne af Bestyrelsen for SF-Langeland

Helle Hansen