Vær med

Der er flere muligheder for at blive aktiv i partiforeningen. Praktisk arbejde er der mulighed for, særligt ved kampagner og valgkampe. Det er også muligt at “like” vores Facebookside og dele opslag med familie og venner.

Det er også muligt at benytte sig af tilbudene som medlemsmøder. Husk desuden at bestyrelsesmøder er åbne for alle medlemmer. Her vil der typisk være nyt fra landsledelsen og fra vores folketingsmedlem. Følg med i aktivitetskalenderen længere nede her på siden.

Der er også den mulighed at engagere sig i kommunalpolitiske problemstillinger i de kommunale temagrupper om f.eks. børn eller miljø. Kontakt formanden for nærmere oplysninger.

Selvfølgelig er det også muligt at stille op til bestyrelsen på den årlige generalforsamling, der afholdes i første kvartal. Her vælges også medlemmer til regionsrepræsentantskabet, revisorer og fanebærer.

Aktivitetskalender

Dette er den officielle kalender over aktiviteter i SF Aalborg. Se også nyhedsbreve sendt på mail til medlemmerne, her vil være de mest opdaterede informationer.

Aktiviteter der foregår i SF Nordjylland er også medtaget i denne kalender.

Klik på en aktivitet, for at læse alle detaljer, for eksempel omkring hvor mødet afholdes. Dog skal det nævnes, at medmindre der står andet i overskriften, afholdes mødet i partilokalerne Løkkegade 20E, 9000 Aalborg.

Du kan integrere SF Aalborgs kalender med din egen personlige på Google Kalender: – klik på “+ Google Kalender” nederst til højre. Eller tilføj enkelte arrangementer til din personlige Google Kalender her oven over. Du skal være logget ind på din Google-konto for at det fungerer.

STØT SF AALBORGS VALGKAMP

Ønsker du at støtte partiforeningen i Aalborg, kan det gøres ved at indsætte penge på følgende kontonummer:

Reg.nr.: 9286
Konto nr.: 4564455283

Kommunale temagrupper

Grupperne er et tilbud til SF’s medlemmer om at arbejde i en faglig temagruppe, der kan fordybe sig i kommunalpolitiske problemstillinger. Grupperne kan søge indflydelse i bestyrelsen. Grupperne har således ikke en politisk bemyndigelse i sig selv og skal have bestyrelsens godkendelse til politiske udmeldinger. Kontakt formanden for at høre nærmere om de enkelte grupper.