Aktiviteter:

SF Middelfart – Mødeoversigt

På denne side, kan du inden for kort tid læse en oversigt over Mødedatoer:

• Medlemsmøder holdes på Rådhuset eller på Østergades forsamlingshus
  • Der arbejdes på et medlemsmøde i januar/februar om SFs rolle som oppositionsparti
  • Generalforsamling i febraur / marts – indkaldelse ssenere

Vi laver ikke en mødekalender for en lang periode – det er vanskeligt, fordi der altid sker uforudsete ting. Fx venter vi på en dato for et folketingsvalg.

Her kan du læse indholdet i det sidste medlemsbrev:

Til medlemmer af SF- Middelfart.

Hvor er det dejligt at vi har fået mange nye medlemmer. Håber at I holder ved. Der er udfordringer nok at tage fat på:
– Den nye regering skal have et modspil. Angrebet på den danske overenskomst model skal besvares. Vi er ved at planlægge et medlemsmøde, hvor vi vil focusere på landspolitikken. Forsøger at få folketingsmedlem Karsten Hønge til at fortælle om SF rolle i opposition. Noget tyder på, at befolkningen ikke er særlig begejstret for den nye regerings første handlinger. Jeg er også blevet gjort bekendt med, at det forbud mod trawlfiskeri i bl.a Lillebælt, er fjernet fra regeringsprogrammet. Hvad hjælper det så at bygge fx. stenrev og plante ålegræs, hvis det alligevel fjernes at et bundtrawt kort efter? – hvilken kovending af socialdemokraterne
– Lokalpolitisk skal vi have formuleret vore krav til den kommende periode – det gør vi på generalforsamlingen i slutningen af februar.
Til begge møder vil der blive udsendt datoer snarest.
Mit ærinde med denne mail er også, at finde ud af, om nogle af vore medlemmer kunne tænke sig at være doms/nævninge for en 3-årig periode.
Partierne er blevet bedt om, at indsende kandidater til det job – de nuværende domsmænd skal udskiftes og nye skal vælges. Hvert møde i rettet aflønnes med 1100 kroner.
Hvis du er interessseret i at blive domsmand i en periode, skal du meddele det til undertegnede – gerne i løbet f en uge.
Du skal oplyse navn, efternavn, personnummer, adddresse, stilling, mail, tlfnummer, anssættelessted og om du tidl har været optaget som domsmand.
KAn oplyse, at man meget gerne vil have unge kandidater sfu’ere) men det skal ikke forhindre ældre i at søge. 18 ÅR ER ALDRESGRÆNSEN.
Send venligst en mail ( besvar evt. denne mail) med ovennævnte oplysninger
VH
Eigil KRistensen