velkommen til sf middelfart-For et Middelfart over middel

Om SF Middelfart

SF i Middelfart kommune arbejder på et værdigrundlag indeholdende fællesskaber, lige muligheder, grøn omtanke og brydning af den negative sociale arv. I de seneste fire år har SF gjort en forskel i hele Middelfart kommune. Vi har arbejdet for skånsomme besparelser, små skattestigninger frem for store nedskæringer, og vi har skabt udviklingsarbejde på en lang række områder. Vi søger altid kompromisset for at gennemføre mest muligt SF-politik, men ved spild af penge på unødvendige skattelettelser, vil vi altid kunne tage forbehold. Fremtidens velfærd, nye fællesskaber, den grønne omstilling, skabelse af arbejdspladser og fokus på socialt udsatte vil også være kerneværdier for den kommende byrådsperiode. For SF skal by og land udvikles i sammenhæng, og de nære tilbud skal, så vidt muligt, bevares eller Hele SF-Middelfarts valgprogram er en måde at skabe en Middelfart kommune over Middel, hvor velfærden er over landsgennemsnittet og borgernes tilfredshed er i top.

vindmølle.jpg

Valgprogram for 2018-2021 læs det her

FORENINGENS FORMAND :
Morten Kanstrup Thomsen
Søndergade 55
5591 Gelsted
telf. 30 300 215
mail: m30300215@gmail.com
 undefined

Mikkel Dragmose-Hansen 30 år. Kandidat i politik og administration fra Aalborg Universitet, har siddet i Middelfart byråd siden 2009 - han har siddet i skoleudvalget siden 2009 og siddet i økonomiudvalget og været 1. viceborgmester siden 2013  .

Mikkel arbejder til daglig som projektkoordinator i Spinderihallerne i Vejle .

Støt SF Middelfart

Har du lyst til at større SF Middelfart økonomisk kan du indsætte et lille eller større beløb på

vores konto i Middelfart Sparekasse

Reg nr. 0756 konto 755 23 02392

Eller hjælpe med at omdele foldere op til kommunalvalget eller folketingsvalget.

Kontakt Mikkel Dragmose-Hansen, på mikkeldhansen@hotmail.com , hvis du gerne vil dele foldere ud, eller klistre plakater op.

Kandidater til Kommunalvalget 2017

undefined

SF Middelfart har 11 kandidater der stiller op til KV 17. De er geografisk spredt i kommunen og i alderen 18 - 72 år .

Borgmesterkandidat - Middelfart -født i Ejby

Mikkel Dragmose-Hansen

Pia Havgaard Henriksen - Nr. Aaby

Simon Guldbrandsen SFU Middelfart/Kauslunde