Aktiviteter 2021

MARTS

onsdag d. 17. marts kl. 19 – Bestyrelsesmøde. Vi håber at kunne mødes, men ellers bliver mødet virtuelt, dette meddeles senest en uge før. I forbindelse med bestyrelsesmødet offentliggøres resultatet af urafstemning blandt kandidaterne til Kommunalvalget. Øvrige punkter er bl.a. forberedelse til generalforsamlingen, som afholdes mandag den 12. april.

APRIL

mandag den 12. april – Generalforsamling i SF Vejle. Generalforsamlingen afholdes mandag den 12. april kl. 19 hos 3F. Da der er forsamlingsforbud, har bestyrelsen valgt at udsætte generalforsamlingen, til vi forhåbentlig igen kan samles. Endelig mødeindkaldelse udsendes senest 3 uger før generalforsamlingen.

Aktiviteter 2020

MAJ

fredag d. 1. maj – Villy og Karina holder 1. maj kl.10
mandag d. 11. maj – Bestyrelsesmøde

JUNI

mandag d. 15. juni – Bestyrelsesmøde

AUGUST

tirsdag d. 25. august – Bestyrelsesmøde
tirsdag d. 25. august – Medlemsmøde om Vejle Kommunes budget 2021                                                                            lørdag d. 29. august – Sommerfest. Find invitationen her.

SEPTEMBER

lørdag d. 12.september – SF sejltur på Fjord og Bælt. Find invitationen  her                                                                      mandag d. 28. september – Bestyrelsesmøde

NOVEMBER

mandag d. 2. november – Bestyrelsesmøde