Om SF Ishøj/Vallensbæk

SF-Ishøj/Vallensbæk udgør den lokale afdeling af SF i Ishøj og Vallensbæk Kommune. I SF- Ishøj/ Vallensbæk har vi fokus på lokal- og landspolitiske emner. Hvis du ønsker at være et aktivt medlem, kan du få indflydelse på SF’s lokalpolitik,

Vi afholder bestyrelsesmøder om mandagen kl. 19:00 før hvert byrådsmøde i Ishøj Kommune. Hér er bestyrelsen repræsenteret, og alle andre interesserede SF’ere er naturligvis også meget velkomne, så kik forbi! SF-Ishøj/Vallensbæk er en partiforening, der har repræsentanter i kommunalbestyrelsen/byrådet i både Vallensbæk og Ishøj kommune.

Vi afholder medlemsmøder ved lejlighed og deltager i nationale arrangementer såsom SF’s landsmøde mm.

Partiforeningen afholder årligt en generalforsamling om foråret, som afsluttes med fælles spisning, og alle medlemmer af partiforeningen er velkomne.

Hvis du er interesseret, er du velkommen til kontakte bestyrelsen og høre nærmere om bestyrelsens arbejde og det at være aktiv i SF-Ishøj/Vallensbæk – alle spørgsmål og ideer er velkomne.

Ishøj
Poppellunden 33, 2635 Ishøj