SF i Region Syddanmark 2021-2025

Annette Blynel

Annette Blynel – spidskandidat og gruppeformand

Jeg er stolt over at stå i spidsen for et særdeles kompetent hold af kandidater, som jeg er overbevist om kan gøre en stor forskel for borgere, ansatte og patienter i Region Syddanmark,

SF stiller med 20 regionskandidater fordelt over hele regionen.

Det er kandidater med vidt forskellig baggrund, fx socialpædagog, socialrådgiver, tømrer, folkeskolelærer, journalist, SoSu-assistent, arkæolog, studerende, pensionist, ungdomsskoleleder, tømrer og serviceassistent; og med en stor spredning aldersmæssigt fra 25 til 75 år.

At stå i spidsen for et sådant hold er en stor ære og den gejst og opbakning, som jeg har mødt, giver bare så megen energi – SF er klar.

Blå blok ønsker mere privatisering og centralisering – SF det modsatte. Vi knokler for et STÆRKT OFFENTLIGT sundhedsvæsen, for at forbedre forholdene i psykiatrien og for styrkelse af tilbuddet til borgere med handicap. Vi vil uligheden i sundhed til livs, og vi vil sikre vedholdende fokus på den grønne dagsorden og meget, meget mere.

Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om, hvad vi i SF Region Syddanmark går til valg på, så tøv ikke med at kontakte mig på mail: anb@rsyd.dk – mobil 4031 9592.

– – –

Læs om ALLE vores kandidater til regionsrådet

Region Syddanmark
Tlf: 22881437