SF’s lederuddannelse for partiforeningsaktive

Den 23.- 24. september holder SF organisatorisk lederuddannelse for partiforeningsaktive. Det bliver en weekend med fokus på læring og fyldt med spændende oplæg, workshops og hvor der vil være god tid til at dele erfaringer med ligesidede.

Programmet er endnu ikke fastlagt, men det vil være et kursus som fokuserer på det, at være leder i sin partiforening. Emnerne vil blandt andet være projekt- og frivilligledelse, hvordan man udvælger en politisk sag, men også lavpraktisk med gode idéer til hvordan man bedst muligt drifter sin partiforening

Målgruppen er aktive i partiforeningerne og storkredsene; formænd, bestyrelsesmedlemmer og lign. Kurset kan tages uafhængigt af andre uddannelsesaktiviteter. Der er plads til maks. 50 deltagere. Vi opfordrer til at man ansøger om at deltage sammen med en anden fra partiforeningen.

Praktiske informationer:
Tid: Lørdag 23. september kl. 10.30 til søndag eftermiddag den 24. september.
Sted: Langsøhus, Vestre Ringvej 51, 8600 Silkeborg.

Pris: 500 kr. per person, som betales af partiforeningen. Der ydes derudover rejserefusion.

Spørgsmål kan rettes til Christian Ingemann Christian.Ingemann@ft.dk eller Mads Hintze på Mads.Hintze@ft.dk

Tilmelding senest 15/6 på: https://sf.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/229

Ved tilmelding skal man udfylde en kort ansøgning om hvorfor man ønsker at deltage i kurset.