Vesthimmerland er en god kommune at bo og leve i – Men jeg tror på at vi kan blive en lille smule bedre.

De sidste mange år har byrådet talt meget om anlægsområdet, altså mursten og asfalt – Det er tid til at tale om den service som vi tilbyder de mennesker som bor og lever i kommunen – nemlig på Børne, unge, ældre, syge og handicap området.

Det behøver ikke at koste svimlende beløb, måske kan vi gøre ting anderledes – Jeg tror på at hvis vi prioriterer de mennesker som bor i vores kommune så skaber vi også en god kommune. En kommune som der ikke flyttes fra – men en kommune der bliver valgt til. Et sted hvor folk vil blive, bosætte sig, og måske vende tilbage til.

Vesthimmerlands kommune skal være mulighedernes kommune. De ting som kan lade sig gøre, skal lade sig gøre. Det gælder på erhvervsområdet, men også når vi snakker om arbejdet med mennesker.

Jeg ønsker, at skabe det bedste for de mennesker som bor her. Skaber vi en god kommune så kommer bosætning af sig selv.

Jeg prioriterer de nære velfærdsområder højt – Vores børn, unge, ældre, syge/og mennesker med et handicap.

De næste 4 år skal vores velfærdsområder øverst på den politiske dagorden – Vi skal simpelthen prioritere mennesker!

Mærkesager

• Minimumsnormeringer i Børnehave og SFO
  • Færre børn pr. dagplejer
  • Flere hænder på ældre, handicap og psykiatri området