Jeg er uddannet som klassisk musiker og musikpædagog og jeg bor i Hinnerup med min kæreste gennem 15 år. Hvis du synes kommunen bør passe bedre på sine mest sårbare borgere, hvis du synes, at kommunen kunne fungere mere effektivt eller hvis du synes at vi skal værne om naturen og klimaet, så kan du trygt stemme på mig.

MÆRKESAGER

• Natur og klima. Favrskov er bagud med klimaregnskabet. Målet er at reducere CO² 70% i forhold til 1990. Vi har nået 22%. Vi har brug for politikere, der forstår hvor vigtigt klimaet er.
  • Kultur og fritid. Kommunens kultur- og fritidsliv er mærket af en snæver kulturforståelse i byrådet. Vi har brug for et fritids- og kulturliv, der kan dække hele kommunen og alle borgere.
  • Skoler og daginstitutioner: Jeg vil gerne sætte flere penge af til vores skoler og daginstitutioner.
    I stedet for tests og bureaukrati synes jeg vi skal fokusere på flere voksne per barn og ordentlige minimumsnormeringer. Sæt farten ned og skru op for ressourcerne.