Derfor skal du stemme på mig. Jeg vil arbejde for et bredt samarbejde i Skive Byråd, vi kan blive langt bedre til at udnytte det enkelte byrådsmedlems ressourcer.
Jeg vil have stor fokus på de mennesker, der har brug for hjælp. Husk Skive Kommune kommer ikke foran ved at gå i andres fodspor.

Mærkesager

Fra fraflytning til tilflytning

Vi skal være bedre til at fokusere på, hvordan vi får vendt fraflytning til tilflytning. Vi skal være konkrete og ikke gøre det sammen som alle andre. Vi skal sætte os mål for. Hvordan får vi 5% af dem, der arbejder på politigården i Holstebro til at bosætte sig i Skive Kommune. Hvordan får vi 5% af dem, der skal arbejde på Sygehuset i Gødstrup til at bosætte si i Skive Kommune.

Pas på vores borgere

Skive Kommune skal blive bedre til at løse problemer med de borgere, der er udfordret af den ene eller anden grund. Der er for mange sager der tager alt for lang tid. Det skal vi gøre bedre.

Miljø og landbrug

Vi skal være langt bedre til at inddrage landbruget i at finde gode løsninger for, hvordan vi sikre at natur og miljø får det bedre. Det skal vi gøre samtidig med, at vi sikre landbruget kan udvikle sig. Det gør vi ikke ved at finde fælles løsninger.