14192059_10154296688111480_3408197600972524075_n.jpg

Del på Facebook

Et kæmpe generationstyveri må Regeringens plan kaldes! Regeringen rammer bla. ALLE uddannelserne hårdt med en lavere SU og mere lån. Det er knægten, der med nød og næppe er overtalt til at starte på en erhvervsuddannelse. Det er den 27-årige kvinde, der har fundet ud af, at nu skal hun have en uddannelse som voksen. Og det er det generelle uddannelsessystem. Det er komplet gak! Det er skadeligt for den sociale mobilitet. Det er skadeligt for Danmark, da vi lever af den viden vores unge har - vores råstof er dem!

Er du enig, så del budskabet på Facebook. Download skilte og covers herunder.

app_640.jpg

App mod social dumping

Hent app'en og anmeld social dumping

pia1920x560.jpg

- DELTAG I DEBATTER OG UDFORDR VORES OG DINE EGNE SYNSPUNKTER

- DE DER TJENER MEST BETALER MEST I KONTINGENT

- MØD SPÆNDENDE MENNESKER OG FÅ MASSER AF GODE OPLEVELSER

Jobopslag

Vil du arbejde med europæisk politik? Brænder du for den grønne venstrefløj? Har du viden om og gerne praktisk erfaring med EU. Og har du lyst til at arbejde i et internationalt miljø midt i Europa?

Så er du måske den politiske rådgiver Margrete Auken søger.

LÆS JOBOPSLAGET HER

SF søger kampagnestrategisk og organisatorisk stærk kampagneleder, som kan bidrage til SF’s udvikling implementering af profil samt aktivering af partiorganisationen i kampagner. Du vil få en spændende arbejdsdag med gode kolleger i et uformelt og krævende politisk miljø på Christiansborg

LÆS JOBOPSLAGET HER

Giv et bidrag

SF er et lille parti med få midler. Derfor er vi afhængige af DIN hjælp. Støt SF med et lille beløb, så vi sammen kan sætte stærkere velfærd og et bedre miljø på dagsordnen.

Brug Mobilepay eller Swipp på tlf: 42 74 74 80 eller netbank på reg.nr. 8401 og kontonr. 1105701.

Mange tak for støtten!