Politikere og kandidater

Kandidatliste for kommunalvalget 2017

SÅ har vi i SF Holstebro en kandidatliste klar til kommunalvalget. Efter et møde med stor gejst på at komme i gang, er vi nu stolte af at have en liste med 12 drøngode kandidater. I ligestillingens navn opstiller vi 6 kvinder og 6 mænd, og vi har en bred repræsentation både geografisk og aldersmæssigt. Det giver os gode diskussioner, så vi kan se problemstillinger fra flere perspektiver, og vigtigt for os selv; så har vi det rigtig sjovt sammen.

Karsten har gjort det virkelig godt som eneste SF'er i byrådet. Han har leveret klare grønne resultater, han har kæmpet for at vi ikke blev en mammutkommune med Struer, og dermed stået for det borgernære, og han har været den eneste i byrådet, der har talt imod Enghavecentret - ud fra en betragtning om, at vigtigere, at vi prioriterer et hyggeligt bymiljø med grønne oaser og hygge i gågaden. Han har opnået meget, men tænk hvad vi kan opnå, hvis vi er flere!

Vi kører med sideordnet opstilling. Det vil sige, at det er vælgerne, der bestemmer, hvem der skal i byrådet. Den der får flest stemmer får den første plads, den med næst flest den næste plads.

Nedenfor kan du se vores kandidatliste:

1. Karsten Filsø, Ulfborg, Socialpædagog

2. Julie Skjelborg Frederiksen, Holstebro, Adjunkt

3. Ole Primdahl, Vinderup, Fysioterapeut

4. Alexander Trabjerg, Holstebro, Konstabel

5. Majbritt Kjærgaard, Holstebro, Folkeskolelærer

6. Ali Afshar, Holstebro, Socialrådgiver

7. Inge Marie Schubert, Ejsing, Pædagog

8. Ane Holst Hansen, Idom, Piccoline

9. Mona Thomsen, Mejrup, Efterlønmodtager

10. Amdi Christiansen, Bjergby, Folkepensionist

11. Jens Ole Poulsen, Holstebro, Socialpædagog

12. Anne Lise Holst Jensen, Idom, Leder, kultur- og frivillighuset

SF - Holstebros billede.

Karsten har gjort det virkelig godt som eneste SF'er i byrådet. Han har leveret klare grønne resultater, han har kæmpet for, at vi ikke blev en mammutkommune med Struer, og dermed stået for det borgernære, og han har været den eneste i byrådet, der har talt imod Enghavecentret - dette ud fra en betragtning om, at det er vigtigere, at vi prioriterer et hyggeligt bymiljø med grønne oaser og hygge i gågaden. Han har opnået meget, men tænk hvad vi kan opnå, hvis vi er flere!

Medlem af regionsrådet for Region Midt

undefinedundefined