Aktiviteter

I SF - Herning forsøger vi at planlægge aktiviteter, der interesserer flest mulige af vores medlemmer. Udover de fast aktiviteter afvikles der enkeltstående arrangementer med både politisk, kulturelt og socialt indholde. Således har der i 2015 været udflugt til Skjern Enge, afholdt medlemsmøde om budget 2016 og Medlemsmøde med overskriften "Den gode Børneliv"

De faste aktiviteter er:

• Bestyrelsesmøder
  • Baggrundsgruppe møder

Vindmølle

Baggrundsgruppen

Baggrundsgruppens opgave er, sammen med byrådsmedlemmet, at drøfte kommunalpolitiske emner og forberede byrådsmøderne. Baggrundsgruppen mødes på Herning Rådshus mandag før byrådsmøderne kl. 18.30. Møderne varer ca. 2 timer og er åbne for alle SF - Hernings medlemmer. Tryk på den røde pil for at se kommende møder i baggrundsgruppen.

Berit på bænk 1.jpg

Møder i 2016

• Mandag d. 12. september
  • Mandag d. 10. oktober
  • Mandag d. 14. november
  • Mandag d. 12. december

Bestyrelsesmøder

Bestyrelsen for SF - Herning mødes cirka en gang i måneden. På møderne, der er åbne for alle SF medlemmer. deltager det lokal byrådsmedlem og eventuelle regionsrådsmedlemmer. På bestyrelsesmøderne drøftes alle relevante emner, og alle bestyrelsesmedlemmer kan bede om at få punkter sat på dagsordenen.

Naturhjerte 1.jpg

Møder i perioden fra 2016 til generalforsamlingen i 2017:

22. juni
15. august