undefined

<< Tilbage til forsiden

Kommende offentlige arrangementer i SF Nordsjælland

Onsdag d. 29. marts afholder vi et offentligt møde med Jacob Mark og SF Fredensborg-Hørsholm, tid og sted kommer senere

Mødet vil tage afsæt i SFs udspil om folkeskolen...

Mandag d. 24. april afholdes der foredrag i Frederikssund. Sæt kryds i kalenderen klokkeslæt og sted kommer senere.

Klimaforandringerne kommer da ikke til at betyde noget for mig: Danske boligejeres reaktioner på klimaforandringerne
Nina Baron, Adjunkt, Ph.d.ved Professionshøjskolen Metropol

Med udgangspunkt i et afsluttet Ph.d.-projekt vil dette foredrag fokusere på: (1) om boligejere mener, at klimaforandringerne vil få betydning for deres dagligliv, bolig og lokalområde, (2) hvad der får boligejere til at klimatilpasse deres bolig, og (3) hvorfor så få boligejere ind til nu har gjort noget for at beskytte deres hjem mod storme og oversvømmelser.

Tirsdag d. 25 april afholdes der foredrag i Egedal, tid og sted kommer senere.

Grøn omstilling og et fossilfrit Danmark i 2050: problemstillinger i ændringerne til bæredygtig transport
Helene Dyrhauge, Lektor ved Roskilde Universitet

Foredraget diskuterer problemerne i omstillingen til bæredygtig transport, især i forhold til den politiske målsætning om et fossilfrit Danmark i 2050. Foredraget stiller skarpt på følgende spørgsmål: skal vi have personlige CO2-trafikkvoter? Kan politikerne ændre vores trafikvaner? Og hvad med den teknologiske udvikling?

1. maj arrangementer i Gribskov - Hent PDF Her

Forslag til årets bestyrelsesmøder.

Formanden kan kontaktes på rolfsager@sf-gribskov.dk ang evt ændringer.