Politikere og kandidater

På denne side kan du nedenfor først se billede og kontakt-oplysninger på vores byrådsmedlem, Peter Hansen. Og dernæst på vores folketingsmedlem i Nordsjælland, Trine Schøning Torp. På billedet lige til højre herfor ses Peter og Trine længst til venstre i teltet (gademøde i Ølstykke).

undefined

BYRÅDSMEDLEM

Siden kommunalvalget i november 2013 har vi haft 1 medlem af Egedal Byråd: Peter Hansen. Peter er i valgperioden 2014-17 valgt som: Formand for: Teknik- og Miljøudvalget. Medlem af: Økonomiudvalget, Bestyrelsen for Egedal Forsyning. Peter er 71 år og har været byrådsmedlem siden 1986. Han er pensioneret handelsskolelærer og var i en årrække folkeskolelærer på Ganløse skole.

Peter Hansen.jpg (1)

Kontaktoplysninger:

Peter Rudolf Hansen

Vandværksvej 6, Ganløse, 3660 Stenløse

Tlf. mobil:  22 33 26 07

E-mail:  peter.hansen@egekom.dk

Suppleanter til byrådet:

1.   Jacob Andrup,  Gl. Ølstykke.

2.   Per Gudmundsen,  Veksø.

3.   Henrik Severin Hansen, Smørumnedre.

FOLKETINGSMEDLEM I NORDSJÆLLAND

Fra Nordsjællands Storkreds - som omfatter 10 kommuner ud over Egedal - blev der valgt 1 SF-FOLKETINGSMEDLEM ved valget i juni 2015. Det er TRINE S. TORP, som var - og er - spidskandidat i blandt andet Egedal-kredsen, der omfatter Egedal og Furesø kommuner.

trine640_360_ny2.PNG

Vort nordsjællandske folketingsmedlem:

Trine Schøning Torp var indtil august 2015 medlem af byrådet i Halsnæs på anden periode. Hun har siddet i SF's landsledelse siden 2012. Hun er 46 år, uddannet psykolog og har været ansat som lektor på Professions-højskolen Metropol.

I SF's folketingsgruppe er Trine nu blevet ordfører på områderne: Socialpolitik, ligestilling, psykiatri, familie, natur og miljø, fødevarer- landbrug- og fiskeri, handicap, kirke samt dyrevelfærd.

Trine har telefon:  61 62 45 94.    Og mail:  trine.torp@ft.dk