Velkommen til bestyrelsen i SF Egedal

OM BESTYRELSEN OG DENS ARBEJDE:   Bestyrelsen består af 5 medlemmer og 3 suppleanter, som alle vælges på den ordinære generalforsamling i marts. I kan se medlemmernes billeder og kontakt-oplysninger nedenfor. Bestyrelsen afholder møde hver måned; møderne er åbne for alle partiforeningens medlemmer.

Formand :
HENRIK SEVERIN HANSEN
Astershaven 233,
2765 Smørum
Tlf: privat: 4465 1028, mobil: 2242 5332
E-mail: henrikseverinhansen@gmail.com

Sekretær:
KAREN JUUL
Æblevangen 69,
2765 Smørum
Tlf. privat: 4466 0269, mobil: 4061 0269
E-mail: karen.juul@dadlnet.dk

Bestyrelsesmedlem:
JACOB ANDRUP
Gefionsvej 6,
3650 Ølstykke
Tlf. privat: 4717 5451, mobil: 2946 5451
E-mail: jacob.andrup@gmail.com

undefined

2. bestyrelsessuppleant:                                                                                                                JOE DANNEMANN JOHANSEN                                                                                                                                                                                 Ved Gadekæret 3, Slagslunde                                                                                     3660  Stenløse.                                                                                                            Tlf. mobil: 4019 7996                                                                                                E-mail: liva@dlgpost.dk

Næstformand og kasserer:
PER GUDMUNDSEN
Møllestræde 6,
3670 Veksø Sj.
Tlf. privat: 4717 2230, mobil: 6087 7809
E-mail: gudmundsen@mail.tele.dk

Per er desuden medlems- og webansvarlig samt medlem af bestyrelsen i SF Nordsjælland.

undefined

Bestyrelsesmedlem:                                                                                                                            PERNILLE KRISTENSEN                                                                                        Egernvej 5,                                                                                                                  3650  Ølstykke                                                                                                            Tlf. 6162 5913                                                                                                         E-mail: sfpekr@ft.dk

1. bestyrelsessuppleant:
RANDI JØRGENSEN
Møllestræde 6,                                                                                                        3670  Veksø Sj.
Tlf. privat: 4717 2230, mobil: 6077 6772
E-mail: gudmundsen@mail.tele.dk

undefined

3. bestyrelsessuppleant:                                                                                                                        LISBETH LEONHARDT