Aktiviteter

Her kan du se de offentlige aktiviteter, som partiforeningen laver - eller deltager i - i løbet af efteråret 2016.

Vindmølle

AKTIVITETSKALENDER

Onsdag 9/11 kl. 16.45 - 19.00:    Offentligt besøg på Christiansborg. Folketingsmedlem Trine S. Torp viser rundt, hvorefter der snakkes om den aktuelle politiske situation. Der serveres en sandwich og en vand. Arrangementet er gratis - tilmelding forud er nødvendig til formand eller næstformand. Alle er velkomne.

Søndag 18/9 kl. 10.00 - 16.00:   Kultur- og Livsstilsmesse i Smørumhallerne. Flodvej 62, Smørumnedre. SF Egedal har en stand på messen (hal 2). MF Trine Torp og MB Peter Hansen deltager.

Cykeltur gennem det nordvestlige Egedal.

SF Egedal arrangerede en cykeltur søndag d. 28. august 2016 kl. 11½ - ca. 15½ for medlemmer og pårørende mv. Start fra Ølstykke station. Turen gik via Sperrestrup, Buresø, Slagslunde, Ganløse og Knardrup for at slutte ved Kildedal st. Deltagerne medbragte selv madkurv og drikkevarer. Turen var omkring 21 km lang med en del stop undervejs.

Cykeltur 2014.jpg

Billedet er fra forrige års cykeltur: Fjernvarmeværk i Stenløse Syd. Turen gik i 2014 via supercykelstien fra Veksø til kommunegrænsen mod Frederikssund.

Turen i 2015 gik til de 7 kulturhistoriske standere (Veksø, Måløv, Smørum) og det ny Panoptikon i Smørumnedre. Det lokalhistoriske museum i Smørumovre blev besøgt. Den ny ikke-åbnede Tværvej becykledes.

SF EGEDAL DELTOG I POLITISK MIDDAG.

ONSDAG D. 11. NOVEMBER 2015 var de politiske partier værter for en middag på Egedal Rådhus kl. 18.30. SF Egedal deltog med eget bord.

Den politiske middag var et led i starten på innovationsfestivalen "Afsnit I", der løb over 4 dage. På førstedagen var der en række middage, som borgerne kunne deltage i rundt om i kommunen.

Prisen var 50 kr., og der blev budt på Valgflæsk og Rævekage.

Ved SF's bord kunne man møde formanden for Teknik- og Miljø-udvalget Peter Hansen og nogle af partiforeningens bestyrel-sesmedlemmer.