Aktiviteter

Her kan du se de offentlige aktiviteter, som partiforeningen laver - eller deltager i - i løbet af sommeren og efteråret 2017.

Vindmølle

AKTIVITETSKALENDER

Tirsdag 3/10 kl.  18.00 - 20.45:   SF deltager i kommunens valgdebataften på Rådhuset. Indtil kl. 19 er der på Borger-torvet møde med repræsentanter for de opstillede partier, og der efter står partierne i Byrådssalen med boder. Fra 19.55 til 20.35 sender TV Lorry direkte fra Egedal Rådhus.

Overståede arrangementer:

Fredag 1/9 kl. 16.00 - 21.00:   Politisk stand på Rådhus Allé i Ølstykke Stationsby (Ølstykke Høstnat). Mød Trine Torp, MF for SF og valgt i Nordsjælland, samt vore kandiater til byråds-valget d. 21. nov.

Søndag 25/6 kl. 10.00 - 15.00:   Cykeltur - mødested ud for Stenløse stationsbygning kl. 9.50. Turen går via Søsum og Ganløse til området ved Bastrup Sø, hvor deltagerne spiser deres medbragte mad. Videre til Buresø og Jørlunde inden vi slutter på Ølstykke station. Oplysninger kan fås hos Per Gudmundsen, tlf. 47 17 22 30. På selve dagen dog tlf. 60 87 78 09.

Cykeltur gennem det nordvestlige Egedal.

SF Egedal arrangerede en cykeltur søndag d. 28. august 2016 kl. 11½ - ca. 15½ for medlemmer og pårørende mv. Start fra Ølstykke station. Turen gik via Sperrestrup, Buresø, Slagslunde, Ganløse og Knardrup for at slutte ved Kildedal st. Deltagerne medbragte selv madkurv og drikkevarer. Turen var omkring 21 km lang med en del stop undervejs.

Cykeltur 2014.jpg

Billedet er fra forrige års cykeltur: Fjernvarmeværk i Stenløse Syd. Turen gik i 2014 via supercykelstien fra Veksø til kommunegrænsen mod Frederikssund.

Turen i 2015 gik til de 7 kulturhistoriske standere (Veksø, Måløv, Smørum) og det ny Panoptikon i Smørumnedre. Det lokalhistoriske museum i Smørumovre blev besøgt. Den ny ikke-åbnede Tværvej becykledes.

SF EGEDAL DELTOG I POLITISK MIDDAG.

ONSDAG D. 11. NOVEMBER 2015 var de politiske partier værter for en middag på Egedal Rådhus kl. 18.30. SF Egedal deltog med eget bord.

Den politiske middag var et led i starten på innovationsfestivalen "Afsnit I", der løb over 4 dage. På førstedagen var der en række middage, som borgerne kunne deltage i rundt om i kommunen.

Prisen var 50 kr., og der blev budt på Valgflæsk og Rævekage.

Ved SF's bord kunne man møde formanden for Teknik- og Miljø-udvalget Peter Hansen og nogle af partiforeningens bestyrel-sesmedlemmer.