Aktiviteter

Her kan du se de offentlige aktiviteter, som partiforeningen laver - eller deltager i - i løbet af 2018. Længere nede findes omtale af tidligere aktiviteter.

Vindmølle

AKTIVITETSKALENDER

Søndag d. 10. juni 2018 kl. 10.00 - 14.00:  Den årlige cykeltur for medlemmer og venner - denne gang i Smørum området. Start fra Måløv st.

Overståede arrangementer:

Søndag d. 18. april kl. 10-16:  Partiforeningen deltog med en stand på messen "Egedal for Alle" på Egedal Rådhus.

Fredag d. 2. februar kl. 15-17:  Partiforeningen holdt reception på Egedal Rådhus for Peter Hansen, vores byrådsmedlem fra 1986 til 2017

Den 15. november 2017 kl. 19.30 arrangerede SF Egedal et offentligt møde i Stenløse Kulturhus om vores sundheds- og ældrepoltik. Både på landsplan, på regionalt plan og helt lokalt.

Indleder landspolitisk SF's sundhedsordfører i Folketinget: Kirsten Normann Andersen.Regional indleder SF's region-rådsmedlem i Hovedstaden: Jens Mandrup.Den lokale indleder var SF Egedals spidskandidat til byrådsvalget: Jens Skov.

Tirsdag 3/10 kl.  18.00 - 20.45:   SF deltog i kommunens valgdebataften på Rådhuset.

Fredag 1/9 kl. 16.00 - 21.00:   Politisk stand på Rådhus Allé i Ølstykke Stationsby (Ølstykke Høstnat). Med Trine Torp, MF for SF valgt i Nordsjælland, samt vore kandiater til byråds-valget d. 21. nov.

Søndag 25/6 2017 kl. 10.00 - 15.00:   Cykeltur - fra Stenløse via Ganløse og Buresø til Ølstykke.

Cykeltur gennem det nordvestlige Egedal.

SF Egedal arrangerede en cykeltur søndag d. 28. august 2016 kl. 11½ - ca. 15½ for medlemmer og pårørende mv. Start fra Ølstykke station. Turen gik via Sperrestrup, Buresø, Slagslunde, Ganløse og Knardrup for at slutte ved Kildedal st. Deltagerne medbragte selv madkurv og drikkevarer. Turen var omkring 21 km lang med en del stop undervejs.

Cykeltur 2014.jpg

Billedet er fra forrige års cykeltur: Fjernvarmeværk i Stenløse Syd. Turen gik i 2014 via supercykelstien fra Veksø til kommunegrænsen mod Frederikssund.

Turen i 2015 gik til de 7 kulturhistoriske standere (Veksø, Måløv, Smørum) og det ny Panoptikon i Smørumnedre. Det lokalhistoriske museum i Smørumovre blev besøgt. Den ny ikke-åbnede Tværvej becykledes.

SF EGEDAL DELTOG I POLITISK MIDDAG.

ONSDAG D. 11. NOVEMBER 2015 var de politiske partier værter for en middag på Egedal Rådhus kl. 18.30. SF Egedal deltog med eget bord.

Den politiske middag var et led i starten på innovationsfestivalen "Afsnit I", der løb over 4 dage. På førstedagen var der en række middage, som borgerne kunne deltage i rundt om i kommunen.

Prisen var 50 kr., og der blev budt på Valgflæsk og Rævekage.

Ved SF's bord kunne man møde formanden for Teknik- og Miljø-udvalget Peter Hansen og nogle af partiforeningens bestyrel-sesmedlemmer.