Politikere og kandidater KV 17

Byrådsmedlem og 1. viceborgmester og medlem af SF`s landsledelse og KL

Mikkel Dragmose-Hansen

mail:  mikkeldhansen@hotmail.com

Læs kronik af Mikkel Dragmose-Hansen og Anette Vilhelmsen i FS om Socialøkonomiske virksomheder.

Byrådsmedlem :Mikkel Dragmose-Hansen 30 år Uddannelse: Cand. scient.adm. fra Ålborg Universitet Arbejde: Projektkoordinator Projektkoordinator: Aktivt medborgerskab Vejle Kommune .

Formand for Den rytmiske efterskole i Båring

Har siddet i byrådet siden 1/1 2009.

Kontakt mail: mikkeldhansen@hotmail.com

Tlf. 22 80 95 26

Plads i Økonomiudvalget 1. viceborgmesterposten Næstformand i skoleudvalget Formand for ungdomsskolebestyrelsen Plads i produktionsskolen Plads i turistforeningen Mindre afledte poster så som repræsentantskabet i Ejby hallerne.

Samtidig er det meget glædeligt at vi har fået forhandlet poster hjem til Hanne Lauritsen - plads i beredskabskommissionen og hegnssynet

Kandidater til Kommunalvalget 2017

Hermed resultatet af afstemningen om rækkefølgen på listen til kommunevalget 2017

Mikkel Dragmose -Hansen nr. 1 med 18 stemmer

Pia Havgaard Henriksen nr. 2 med 7 stemmer

Simon Skaaning Guldbrandsen (SFU) har altid plads nr. 3 (stiller op i stedet for Jonas H. Ammundsen)

Kurt Mulvad nr. 4 med 7 stemmer

Morten Thomsen nr. 5 med 4 stemmer

Ingelise Olsen nr. 6

Ole Holm Madsen nr. 7

Palle Skovby nr. 8

Der blev trukket lod mellem Kurt og Pia som begge havde fået 7 stemmer. SFU har 3 pladsen Antal der har stemt 21 ud af 56 medlemmer, hvilket giver en stemmekvotient på 37,5% Antal stemmer pr. stemmeberettiget 1,95

Læs om alle kandidaterne Her:

Folketingskandidat for SF Assens og SF Middelfart og Nordfyn

undefined

Folketingskandidat : Assens og Middelfart/Nordfyn

Poul Erik Kristiansen

Mågevej 5

5620 Glamsbjerg

mail: poul.e.kristiansen@privat.tdcadsl.dk
Hjemmeside: www.poul-erik-kristiansen.dk

Fynbo, enkemand, far til fire nu voksne børn og bedstefar for nogle dejlige børnebørn.

Rødderne er spiret frem fra arbejderklassen. Begreber som loyalitet og ikke at rende fra sin plads i utide er for mig et "must" Lyttende, men også indstillet på at der på et tidspunkt nødvendigvis skal slås streger i sandet til fællesskabets bedste, uden at vi dog glemmer hvad vi står for.

Arbejdet et helt arbejdsliv, både på gulvet med værktøj i hånden, samt i ledende stillinger, ligesom udfordringen som selvstændig også har været afprøvet. Har ikke læst mange tykke bøger om samfundsvidenskab, men er med "livets skolegang" i både medgang og modgang klar og parat til helhjertet at arbejde i SF´s politiske maskinrum. Håndværkeren er klar til at arbejde for et mere solidarisk samfund, med mindre ulighed!

Formand i SF Assens samt bestyrelsesmedlem i SF Fyn og SF Syddanmark Bestyrelsesmedlem for SF i Assens kommunes forsyningsselskab.
63 år og bor i Glamsbjerg i Assens kommune på Fyn