Vintertræf

Den 20.-21 januar holdes SF's vintertræf. Det foregår på Comwell i Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Tilmelding på https://sf.membersite.dk/Events/ComingEvents senest den 8. januar. Hvis du deltager begge dage og ønsker indkvartering, kan du bestille værelse på Comwell samtidig med tilmeldingen.

Deltagergebyret er 950 kr. for begge dage. Deltager du delvist er prisen 350 kr. for dagsprogrammet hhv. lørdag og søndag og 250 kr. for deltagelse i middag lørdag aften.

Pris for enkeltværelse er 818 kr. og for delt dobbeltværelse 509 kr. Hvis du ønsker indkvartering i delt dobbeltværelse bedes oplyst hvem du deler værelse med. Både deltagergebyr og værelse afregnes via partiforeningens mellemregning.

Delegerede: Hver partiforening kan sende én delegeret pr. påbegyndt 40 medlemmer, regionsorganisationer kan sende én delegeret pr. påbegyndt 400 medlemmer – efter opgørelse af medlemstal pr. 1. januar. Kun delegerede har stemmeret på Kommunalpolitisk Landsmøde

Dialogforum består af landsledelsesmedlemmer, folketingsmedlemmer, europaparlamentsmedlem, borgmestre, partiforeningsformænd, storkredsformænd (eller en anden repræsentant valgt af hhv. partiforening/storkreds), SF’s medlemmer af KL’s repræsentantskab, SF’s medlemmer af Danske Regioners bestyrelse, tre repræsentanter valgt af Fagligt Landsudvalg samt tre repræsentanter valgt af SFU.

I forbindelse med tilmelding skal man også tilmelde sig workshopper mv.

Programmet kan læses her: http://sf.dk/media/9247/program-for-vintertraef-2018.docx

Har du spørgsmål vedrørende vintertræffet, kan de stiles til Christian Ingemann - sfchin@ft.dk

vindmølle.jpg (1)