Netværk på Facebook

Vil du gerne debattere, udveksle ideer og dele tanker med andre SF’ere på Facebook, så er her en oversigt til hvor du skal finde hen. Vi har nemlig en lang række netværk, som du kan komme ind i. Alle grupperne er kun SF medlemmer og du kan derfor opleve at blive spurgt til medlemskab. Desuden vil vi understrege at deltagelse i grupperne selvfølgelig forudsætter at det angivne debatkodeks overholdes.

Politisk fokuserede Facebookgrupper

Der er en række fokuserede facebookgrupper. Ikke alle områder er der netværk for, så ønsker du flere netværk og vil løfte en del af arbejdet, så skriv til xxx

Undervisning, børn og forskning

SF’s børne- og undervisningsnetværk er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/224858767647482/

Sundhed og psykiatri

SF’s netværk for Sundhed og forebyggelse er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/365097723658479/

SF’s netværk for politik vedr. psykiatri og psykisk trivsel er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/492379244305865/?fref=ts

SF’s netværk for socialpolitik er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/574300236066376/?fref=ts

Familie, ligestilling og mangfoldighed

SF’s netværk for ligestilling og familiepolitik er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/1518555565112358/?fref=ts

SF LGBT-netværk er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/22548035086/

Miljø og klima

SF netværk for klima og miljø er en lukket gruppe på Facebook, som du finder her: https://www.facebook.com/groups/sf.klima.miljo/

SF medlemsfora

Denne platform har til formål at udvikle kendskab til hinanden i SF, inspirere til nye og anderledes aktiviteter og arrangementer, samt skabe rum for en kvalificeret debat på tværs. Da gruppen er for medlemmer vil du blive kontaktet af en administrator, som beder om din mail adresse og partiforening, så dit medlemskab af SF kan verificeres. Ønsker du ikke at give mail adresse, kan vi også bruge dit medlemsnummer.

Du finder Facebook-gruppen her: https://www.facebook.com/groups/748330618636968/?fref=ts

Organisatoriske grupper

Der er også en række organisatoriske Facebook-grupper, som er målrettet forskellige tillidsvalgte i SF.

Partiforeningsformænd

Partiforeningsformænd har en særlig gruppe, som kun er for vores 100 partiforeningsformænd. Er du nyvalgt formand og endnu ikke med, så skriv til Signe.munk@ft.dk eller pernille.kristensen@ft.dk for medlemskab.

Byrådsmedlemmer, regionsrådsmedlemmer og MF’ere

De kommunale og regionale folkevalgte har en gruppe for koordinering, erfaringsudveksling og ideudvikling. Der er fokus på kommunal og regionalpolitik. Skriv til Ole.Hvas@ft.dk for at være med.