;

STUDENTERMEDHJÆLPERE: GRIB RØRET

HAR DU TALEGAVERNE I ORDEN, ER INTERESSERET I POLITIK OG VIL DU GERNE KÆMPE FOR, AT SF FÅR POLITISK MEDVIND? SÅ HAR VI JOBBET TIL DIG.

undefined

JOBBET

SF søger studentermedhjælpere til at være en del af det team, som skal sikre, at der på tværs af landet bliver flere medlemmer af SF, og at flere tager del i kampen for et grønnere og mere socialt Danmark.

Opgaven består i at ringe til tidligere medlemmer og andre, der har vist interesse for SF’s arbejde, for at høre om de vil blive medlem af SF, og på den måde bidrage til SF’s vigtige arbejde.

Du vil blive undervist i, hvordan du henvender dig bedst muligt over telefonen, retoriske virkemidler mv. Samtidig vil du få et indblik i SF’s politik og opnå skarp træning i, hvordan du mundtligt formidler politiske pointer på en overbevisende og troværdig måde.

Arbejdstiden vil ligge udenfor normal arbejdstid og vil bestå af 2-3 ringeaftener (16:30- 21:00) om ugen. Arbejdet foregår i SF’s lokaler på Christiansborg. Vi gør meget ud af, at teamet får et stærkt sammenhold, og at I engagerer jer i ambitionen om at skabe et Danmark, der hænger sammen.

Vi tilbyder et fleksibelt job, hvor du skal tage minimum én vagt om ugen af 4,5 times varighed fra mandag til torsdag. Der vil være mulighed for, at du kan tage op til 3 vagter om ugen. Lønnen som studentermedhjælper fastsættes efter gældende overenskomst til en timeløn på 125,67 kr. i timen de første tre måneder og derefter 146,41 kr. i timen.

DIG

Vi forventer, at du er studerende. Du skal være udadvendt og have let ved at tale med og lytte til forskellige mennesker over telefonen. Vi ser gerne, at du har kendskab til SF, og er en ildsjæl, der engagerer dig i et eller flere af vores politikområder. Du skal være god til at argumentere for din sag. Vi forventer, at du er positiv og at du ikke lader dig slå ud af et nej. Samtidig er det en fordel, hvis du bliver motiveret af målsætninger og resultater. Du skal have lyst til at udvikle dine kommunikative evner. Det er et plus men ikke et krav, hvis du har erfaring med telemarketing.

OS

Vi tilbyder en enestående mulighed for at gøre en forskel for SF’s politiske arbejde ved at skaffe flere medlemmer til partiet. SF har 25 medarbejdere, der står til rådighed for folketingsgruppen, medlemmer af Europa Parlamentet og partiorganisation i hjertet af det politiske liv på Christiansborg. Vi har konstant fokus på, hvordan vi bedst forandrer verden i en mere grøn og solidarisk retning. Som arbejdsplads tilbyder vi gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Her er højt til loftet, kort til smil og plads til store og små diskussioner ved bordfodboldbordet og kaffemaskinen.

I SF tror vi på mangfoldighed og lige muligheder. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge den opslåede stilling. Dog er det en forudsætning for at kunne begå sig i jobbet, at du taler flydende dansk.

Ansøgning sendes til Nils.Broegger@ft.dk. Ansøgninger behandles løbende. Tiltrædelse snarest.

Spørgsmål kan rettes til SF’s Kampagneleder Nils Brøgger på 6162 4946.